RK-01-2023-03.pdf, RK-01-2023-03pr01.docx , RK-01-2023-03pr02.xlsx , RK-01-2023-03pr03.docx , RK-01-2023-03pr04.xlsx , RK-01-2023-03pr05.docx , RK-01-2023-03pr06.pdf , RK-01-2023-03pr07.zip
Číslo materiálu | 3 |
---|---|
Číslo jednací | RK-01-2023-03 |
Název | "Rámcová dohoda na dodávku vybraných položek papírové hygieny 2023" pro Kraj Vysočina a vybrané příspěvkové organizace |
Zpracoval | D. Buřičová, V. Kotrbová, K. Lisa |
Předkládá | D. Buřičová |
Počet příloh | 7 |
Popis problému |
Jedná se o vyhlášení veřejné zakázky "Rámcová dohoda na dodávku vybraných položek papírové hygieny 2023" na dobu 12 měsíců pro Kraj Vysočina a jím zřizovaných 29 organizací, které požádaly u účast na veřejné zakázce. Odbor analýz a podpory řízení připravil veřejnou zakázku, jejímž výsledkem bude rámcová dohoda s jedním dodavatelem, který dodá katalog vybrané papírové hygieny provozovaný v SW Centrální nákup Kraje Vysočina, který bude vůči kraji a PO plnit roli e-katalogu. Tento způsob řešení, který se již v minulosti osvědčil, umožňuje organizacím objednávat přímo od dodavatele bez nutnosti vytvářet výzvy, administrovat soutěže, bez uzavírání smluv, tj. dochází k minimalizaci administrativních postupů. Předpokládaná hodnota centrálního nákupu pro takto nastavený systém a vybrané položky za dobu 12 měsíců je je cca 2 150 000 Kč bez DPH. Připravená veřejná zakázka i využívá § 18 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, tj. nesoutěžené, ale nakupované položky, které nebyly vzhledem k individuálnímu charakteru či množství zařazeny do soutěžního katalogu dle rámcové dohody, bude moci vítězný dodavatel doplnit do tzv. katalogu 2, který mu bude zadán jako veřejná zakázka malého rozsahu (v souladu s dikcí zákona). Čerpat z tohoto katalogu bude možné do 20 % hodnoty katalogu vysoutěženého. |
Návrh řešení |
Předkladatel doporučuje radě kraje schválit navržené usnesení s cílem zajištění dodávek zboží prostřednictvím vysoutěžené rámcové smlouvy na dodávky. |
Stanoviska | Stanoviska nebyla vyžádána. |
Návrh usnesení |
rozhoduje o způsobu zadání veřejné zakázky na dodávky „Rámcová dohoda na dodávku vybraných položek papírové hygieny 2023“ v souladu se zadávací dokumentací dle materiálů RK-01-2023-03, př. 1, RK-01-2023-03, př. 2, RK-01-2023-03, př. 3, RK-01-2023-03, př. 4, RK-01-2023-03, př. 5, RK-01-2023-03, př. 7; pověřujek provádění úkonů zadavatele v rámci otevírání obálek, posouzení podmínek účasti v zadávacím řízení a hodnocení nabídek u podlimitní veřejné zakázky "Rámcová dohoda na dodávku vybraných položek papírové hygieny 2023“ hodnotící komisi ve složení dle materiálu RK-01-2023-03, př. 6; stanovíže osobami oprávněnými otevřít nabídky a provádět další elektronické úkony v rámci veřejné zakázky „Rámcová dohoda na dodávku vybraných položek papírové hygieny 2023“ jsou zaměstnanci Odboru analýz a podpory řízení Krajského úřadu Kraje Vysočina; ukládáOdboru analýz a podpory řízení Krajského úřadu Kraje Vysočina zajistit řádný průběh zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky „Rámcová dohoda na dodávku vybraných položek papírové hygieny 2023“ dle schváleného způsobu zadání, podmínek stanovených v zadávací dokumentaci této podlimitní veřejné zakázky na dodávky a v termínech stanovených zákonem. |
Odpovědnost | Odbor analýz a podpory řízení |
Termín | 31. 5. 2023 |