Samospráva
Cesta:

RK-38-2024-103: Závěrečná Zpráva o realizaci a Žádost o platbu u projektu Nákup automobilů pro ambulantní služby

RK-38-2024-103.pdf, RK-38-2024-103pr01.pdf , RK-38-2024-103pr02.pdf , RK-38-2024-103pr03.pdf

Číslo materiálu 103
Číslo jednací RK-38-2024-103
Název Závěrečná Zpráva o realizaci a Žádost o platbu u projektu Nákup automobilů pro ambulantní služby
Zpracoval A. Doležalová, R. Sýkora
Předkládá V. Švarcová
Počet příloh 2
Popis problému

Kraj Vysočina zrealizoval v období od 1. 9. 2023 do 15. 11. 2024 projekt "Nákup automobilů pro ambulantní služby", reg. č. CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_066/0008193, spolufinancovaný z Národního plánu obnovy.

Cílem projektu byl nákup pěti plně elektrických vícemístných vozidel pro příspěvkové organizace Kraje Vysočina, k zajištění poskytování ambulantních sociálních služeb - denní stacionáře (DS) a sociálně terapeutické dílny (STD). Na základě nadlimitní veřejné zakázky byly vybraným dodavatelem dodány vozidla OPEL VIVARO e-COMBI pro následující příspěvkové organizace:

  • 1 x Domov bez zámku Náměšť nad Oslavou - pro denní stacionář v Náměšti nad Oslavou,
  • 1 x Domov Háj - pro denní stacionář v Golčově Jeníkově,
  • 1 x Domov Jeřabina Pelhřimov- pro denní stacionář v Pelhřimově,
  • 2 x Domov ve Zboží - jedno pro sociálně terapeutickou dílnu v Tisu a Zboží, a jedno pro denní stacionář v Pávově a sociálně terapeutickou dílnu v Jihlavě.

 

Celkové náklady na realizaci projektu dosáhly částky 5 750 000 Kč bez DPH, resp. 6 957 500 Kč včetně DPH, přičemž je nyní požadována dotace k proplacení ve výši 5 320 000 Kč. Jedná se o maximální výši dotace, kterou může žadatel o dotaci získat dle podmínek výzvy (1 064 000 Kč na jedno elektrovozidlo, přičemž DPH není uznatelným nákladem projektu).

Vícemístná vozidla byla předána příspěvkovým organizaci k hospodaření dne 13. 11. 2024. Zpráva o realizaci (materiál RK-38-2024-103, př. 1) a Žádost o platbu (materiál RK-38-2024-103, př. 2) budou zpracovány v informačním systému ISKP14+ v souladu s platnými podmínkami Rozhodnutí, Specifickými a Obecnými pravidly.

Návrh řešení

Viz návrh usnesení uvedený níže.

Stanoviska Odbor sociálních věcí

Jako příkazce operace v rámci předběžné řídicí kontroly před vznikem nároku na příjem jsem u připravované operace prověřil(a) soulad s ustanovením § 11 odst. 2 vyhlášky č. 416/2004 Sb.

Návrh usnesení schvaluje
Zprávu o realizaci a Žádost o platbu u projektu Nákup automobilů pro ambulantní služby, dle materiálů RK-38-2024-103, př. 1 a RK-38-2024-103, př. 2;
ukládá
odboru sociálních věcí povinnost odeslat tyto materiály, včetně požadovaných příloh, elektronicky
prostřednictvím systému ISKP14+.
Odpovědnost Odbor sociálních věcí
Termín 16. 12. 2024