RK-27-2024-44.pdf, RK-27-2024-44pr01.pdf , RK-27-2024-44pr02.pdf , RK-27-2024-44pr03.pdf , RK-27-2024-44pr04.pdf , RK-27-2024-44pr05.doc , RK-27-2024-44pr06.doc , RK-27-2024-44pr07.pdf , RK-27-2024-44pr08.pdf , RK-27-2024-44pr09.pdf , RK-27-2024-44pr10.pdf , RK-27-2024-44pr11.pdf , RK-27-2024-44pr12.pdf , RK-27-2024-44pr13.pdf , RK-27-2024-44pr14.pdf , RK-27-2024-44pr15.pdf
Číslo materiálu | 44 |
---|---|
Číslo jednací | RK-27-2024-44 |
Název | Schválení podání projektových žádostí transformace Domova Černovice - Lidmaň, p. o. pro lokality Telč, Kamenice nad Lipou, Polná a Jihlava |
Zpracoval | A. Doležalová, E. Komínková, R. Sýkora, I. Málková |
Předkládá | V. Švarcová |
Počet příloh | 15 |
Popis problému |
Zastupitelstvo Kraje Vysočina usnesením č. 0289/04/2021/ZK schválilo zapojení Domova Černovice – Lidmaň, příspěvkové organizace, do procesu transformace pro programové období 2021 – 2027. Usnesením č. 1281/23/2024/RK ze dne 9. 7. 2024 rada kraje schválila Transformaci Domova Černovice - Lidmaň, příspěvkové organizace, pro klienty od 16 let a usnesením č. 1380/24/2024/RK ze dne 30. 7. 2024 pro klienty do 16 let.
V souladu s těmito transformačními plány byly zpracované první čtyři projektové žádosti o podporu do 59. výzvy IROP (RAP - Deinstitucionalizace sociálních služeb) pro lokality:
Předpokládaný rozpočet projektů činí cca 322 000 000 Kč. Rozpočty budou zpřesňovány po zpracování položkového rozpočtu stavby a po ukončení veřejných zakázek a uzavření smluv s dodavateli. Rozpočty v projektových žádostech proto budou průběžně aktualizovány.
Výstavba komunitních domácností v rámci procesu transformace Domova Černovice – Lidmaň bude financována z prostředků IROP21+ prostřednictvím Výzvy č. 59. V souladu s Regionálním akčním plánem (dále RAP) má Kraj Vysočina na tuto aktivitu alokovanou částku v celkové výši 635 003 727,29 Kč (z EFRR částku 522 944 246 Kč, ze státního rozpočtu 112 059 481,29 Kč). Tyto 4 projekty jsou podávány v souladu s harmonogramem čerpání alokace na aktivitu Deinsitucionalizace sociálních služeb.
Součástí povinných příloh projektových žádostí je rovněž:
Tyto dokumenty vyžadují podpis statutárního zástupce, proto je přikládáme pro uvedené projektové žádosti jako materiál RK-27-2024-44, př. 5, RK-27-2024-44, př. 6 a RK-27-2024-44, př. 7. |
Návrh řešení |
Viz návrh usnesení. |
Stanoviska |
Odbor sociálních věcí Jako příkazce operace v rámci předběžné řídicí kontroly před vznikem nároku na příjem jsem u připravované operace prověřil(a) soulad s ustanovením § 11 odst. 2 vyhlášky č. 416/2004 Sb. Jako příkazce operace v rámci předběžné řídicí kontroly před vznikem závazku jsem u připravované operace prověřil(a) soulad s ustanovením § 13 odst. 2 vyhlášky č. 416/2004 Sb. Odbor ekonomickýJako správce rozpočtu v rámci předběžné řídicí kontroly před vznikem závazku jsem u připravované operace prověřil(a) soulad s ustanovením § 13 odst. 4 až 10 vyhlášky č. 416/2004 Sb. Odbor analýz a podpory řízeníOAPŘ prověřil validní zaevidování projektů do SW Zásobník akcí a projekty. Finanční potřeba na realizaci projektů je součástí cash flow projektových záměrů kraje. V době tvorby stanoviska byly finanční prostředky (spolufinancováno z prostředků EU) adekvátně alokovány v jednotlivých letech. Přehled aktivit je součástí projektových fiší. Další vazby na související materiály RK/ZK jsou součástí složky "Usnesení" projektu v SW Zásobník akcí a projekty. Projekty jsou součástí skupiny vzájemně souvisejících a navazujících projektů. |
Návrh usnesení |
souhlasí s podáním žádostí o podporu k projektům s názvem
financovaných z IROP21+ prostřednictvím Výzvy č. 59 Deinstitucionalizace sociálních služeb - SC 4.2 (PR), dle materiálů RK-27-2024-44, př. 1, RK-27-2024-44, př. 2, RK-27-2024-44, př. 3, RK-27-2024-44, př. 4; prohlašujeskutečnosti uvedené v materiálech RK-27-2024-44, př. 5, RK-27-2024-44, př. 6 a RK-27-2024-44, př. 7; ukládáodboru sociálních věcí podání projektových žádostí dle materiálu RK-27-2024-44 do IROP v rámci vyhlášené výzvy č. 59. |
Odpovědnost | Odbor sociálních věcí |
Termín | 30. 10. 2024 |